Lovely breakfast

Här kommer jag lägga upp mina smarriga frukostar för att inspirera andra som är frukostmänniskor eller som kanske vill bli.. Enjoy!

Going back

Publicerad 2012-09-27 06:54:59 i Mumsiga mackor

Det här blir sista frukostbloggningen på lovelybreakfast på ett tag, det är för jobbigt att ha två bloggar så jag kommer satsa på http://gubbsi.blogg.se ett tag. Ni behöver inte bli ledsna dock för det innebär att jag kommer publicera alla mina frukostar där i stället! Så nu hoppas jag att ni kikar in där i stället från och med nu och tills vidare :)

Dagens frukost: rostat surdegsbröd med ägg och kaviar/senap, skinka och gurka, en latte. Gottigt värre!

Puss på er och ha en superfin dag!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-09-30 09:16:50

YUMMIE! :D

Postat av: Mikael

Publicerad 2013-03-02 10:44:54

Hej, hoppas jag inte stör!

Jag ville bara höra med dig om du har något intresse av ett Modeforum? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas som inte har råd att betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från ModeMikael

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela