Lovely breakfast

Här kommer jag lägga upp mina smarriga frukostar för att inspirera andra som är frukostmänniskor eller som kanske vill bli.. Enjoy!

Powerwalk och frukost vid poolen

Publicerad 2012-08-22 09:49:16 i Gröt

Började denna morgon med en rask promenad på ca en halvtimme, riktigt skönt sätt att vakna på, få rensa tankarna lite!

När jag kom tillbaka gjorde jag i ordning höstens (nej sa jag precis hösten?! Säsongen låter bättre..) första havregrynsgröt! Har inte varit sugen på varm gröt under sommaren men idag var jag det! Så det blev havregrynsgröt med kanel, russin och farmors äppelmos, ett ägg + kaffe. Detta avnjöts ute vid poolen (för det är faktiskt fortfarande varmt ute så jag tänker fortsätta ha sommar ett tag till!).

Hoppas att ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela