Lovely breakfast

Här kommer jag lägga upp mina smarriga frukostar för att inspirera andra som är frukostmänniskor eller som kanske vill bli.. Enjoy!

Tråkfrukost

Publicerad 2012-08-16 07:54:38 i Mumsiga mackor

Jag hade stora planer för denna morgon, storslagna planer....! Kokos/chokladgröt med linfrön bland annat toppat med nåt extraordinärt.. Men så blev det icke. Och varför inte? Jag antar att det är för tidigt på morgonen för jag failade totalt, gröten kokade över och spred ut sig i hela botten på micron. Såå på grund av tidsbrist hann jag inte börja om utan det fick bli mackor i stället! Lingongrova, delicatessknäcke med senap och skinka samt kanelkryddad latte. Tråkigt eller ej så var det rätt gott i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela