Lovely breakfast

Här kommer jag lägga upp mina smarriga frukostar för att inspirera andra som är frukostmänniskor eller som kanske vill bli.. Enjoy!

Failad frukost..

Publicerad 2012-07-28 09:49:02 i Yoghurt med topping

Dagens frukost blev inget annat än tråkig och inte särskilt god.. Jag köpte en supergod yoghurt med smak av jordgubbar och smultron sim jag blandade med keso, jättegott än då länge! Sen hällde jag på lite müsli... Som stått öppnad liiite för länge så den smakade.. Skafferi! Ni vet som saker kan göra när de inte riktigt är tillslutna.. Så det var sådär! Till det rostade jag en skogaholmslimpskiva med kalkon, helt okejgott men ingen superkombo! Och så drack jag c-vitaminvatten. Jajja, det blir nog bättre frukostar i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela