Lovely breakfast

Här kommer jag lägga upp mina smarriga frukostar för att inspirera andra som är frukostmänniskor eller som kanske vill bli.. Enjoy!

Stor frukost!

Publicerad 2012-09-04 10:37:29 i Mumsiga mackor

Jag tog mig en morgonpromenad i solskenet i morse, på vägen hem köpte jag nybakat bröd och soyayoghurt som jag fixade en stor, välbehövlig och mättande frukost på när jag kom hem. Brödet var ciabataliknande med oliver i som jag hade ost, sallad, gurka och tomat på, samt sallad, gurka och skinka. Till det åt jag en skål soyayoghurt med jordgubbssmak toppad med blandad müsli och så drack jag en kopp te ned en skvätt mjölk.
Gud så gott det var och Gud så mätt jag blev!
Nu ska jag bara dricka min latte och smälta maten lite innan det blir en tur till gymmet.

Kommentarer

Postat av: Pau

Publicerad 2012-09-04 12:38:13

MEN MUMS!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela